matematikçiler özeldir...

18 Temmuz 2011 Pazartesi

MATEMATİK KADRO İLANLARI (YENİ)

ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ Öğretim Görevlisi Çankaya Üniversitesi Fen - Edebiyat Fakültesi Matematik – Bilgisayar Bölümü için Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmelik Çerçevesince Öğretim Görevlisi alınacaktır 1 20 Temmuz 2011
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Araştırma Görevlisi 2547 S.K.50/d maddesine göre atama. Matematik Anabilim Dalında lisansüstü eğitim yapıyor olmak. 1 01 Ağustos 2011
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Araştırma Görevlisi Matematik Mühendisliği programında lisansüstü eğitim yapıyor olmak. 1 19 Temmuz 2011
ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ Öğretim Görevlisi Çankaya Üniversitesi Fen - Edebiyat Fakültesi Matematik – Bilgisayar Bölümü için Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmelik Çerçevesince Öğretim Görevlisi alınacaktır. 1 20 Temmuz 2011
ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ Araştırma Görevlisi Çankaya Üniversitesi Fen - Edebiyat Fakültesi Matematik – Bilgisayar Bölümü için Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmelik Çerçevesince Araştırma Görevlisi alınacaktır. 1 20 Temmuz 2011
ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ Araştırma Görevlisi Çankaya Üniversitesi Fen - Edebiyat Fakültesi Matematik – Bilgisayar Bölümü için Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmelik Çerçevesince Araştırma Görevlisi alınacaktır. 1 20 Temmuz 2011
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ Araştırma Görevlisi İlgili Fakültelerin Matematik bölümü mezunu olmak ve Matematik alanında Master yapmış olmak. 1 22 Temmuz 2011

AYRINTILI BİLGİ İÇİN TIKLAYIN

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok iyi bir site olmuş teşekkürler

Yorum Gönder

MATEMATİKÇİLER Copyright © 2011 | Template created by O Pregador | Powered by Blogger